Geçtiğimiz gün Netflix dünya genelinde yaptığı artırım oranlarını deklare etti. Yüzde 40 oranında yaptığı artırımlar daha sonrası ise dijital dizi ve sinema platformunda büyük bir üyelik düşüşü yaşandı. Netflix’in kullanıcı kaybetmesine niye olacak ikinci skandal sonucu ise reklam oldu.
10 yıldan bu yana birinci sefer büyük bir düşüş yaşayan Netflix’in üye kayıpları son vakit içinderdaki yapılan artırımlara yorumlandı. 2022 yılının birinci çeyreği tamamlanmadan 200 bin aboneyi kaybettiğini duyuran Netflix’in borsadaki paylarında de önemli oranda düşüş yaşandı.
netflix üye kaybetti
Yüzde 25’lik düşüşün niçinleri içinde hem artırım yer alırken tıpkı vakitte kimi sinema ve dizilerin platformdan birdenbire kaldırılması oldu. Üye kaybetmeye başlayan Netflix devayı farklı seçeneklerde aradı.
netflix
10 YILLIK TARİHİNİN EN BÜYÜK DÜŞÜŞÜ!
Kullanıcılarının televizyon formatında görmek istemediği reklam nesli hakkında radikal bir karar alan Netflix, bu sonucu uyguladığı taktirde büyük bir düşüş yaşayacağı düşünülüyor. 10 yıllık tarihinin en büyük düşüşünü yaşayan Netflix, şifreleme sonlandırmasına da girmeyi planlıyor.
10 yıldan bu yana birinci sefer büyük bir düşüş yaşayan Netflix’in üye kayıpları son vakit içinderdaki yapılan artırımlara yorumlandı. 2022 yılının birinci çeyreği tamamlanmadan 200 bin aboneyi kaybettiğini duyuran Netflix’in borsadaki paylarında de önemli oranda düşüş yaşandı.
netflix üye kaybetti
Yüzde 25’lik düşüşün niçinleri içinde hem artırım yer alırken tıpkı vakitte kimi sinema ve dizilerin platformdan birdenbire kaldırılması oldu. Üye kaybetmeye başlayan Netflix devayı farklı seçeneklerde aradı.
netflix
10 YILLIK TARİHİNİN EN BÜYÜK DÜŞÜŞÜ!
Kullanıcılarının televizyon formatında görmek istemediği reklam nesli hakkında radikal bir karar alan Netflix, bu sonucu uyguladığı taktirde büyük bir düşüş yaşayacağı düşünülüyor. 10 yıllık tarihinin en büyük düşüşünü yaşayan Netflix, şifreleme sonlandırmasına da girmeyi planlıyor.