Araştırma şirketi Areda Survey, aile ortasında ülkü çocuk sayısının kaç bulunmasına ait bir araştırma yaptı. Çıkan araştırmada sonuçlar şaşırttı. Türk halkı ülkü çocuk sayısının 2 olduğuna kanaat getirirken, yeni kuşak çocukları yalnızlaştıran internetin, makûs alışkanlıklar kazandırdığını öne sürdü.
Araştırma şirketi Areda Survey, araştırma neticeleriyla şaşırtmaya devam ediyor. Aile içi ülkü çocuk sayısı üzerine inceleme yapan Areda Survey araştırmacıları, günümüzde çocuk sahibi olmanın, aile yapısına, aile münasebetlerinin yoğunluğuna, eşlerin eğitim seviyesi ve ekonomik imkanlar doğrultusunda düştüğünü belirtti. Çocuk sayısının ve çocukların toplumsallaşma imkanlarıyla alakalı araştırmada, iştirakçilerin %35,3’ü 2 çocuğun aile için kâfi olduğunu öne sürdü.
ülkü çocuk sayısı
EĞİTİM SEVİYESİ ARTTIKÇA ÇOCUK SAYISI AZALIYOR
Bayanlarda bir yahut 2 çocuğa sahip olma isteği erkeklerden daha fazla iken, ileri yaşlarındaki iştirakçilerin ise gençlere nazaran daha fazla oranda tek çocuğa sahip olmak istedikleri ortaya çıkan araştırmada, eğitim seviyesinin arttıkça istenilen çocuk sayısının düştüğü gözlemlendi.
ÇOCUKLAR SOSYALLEŞEMİYOR
İştirakçilere yöneltilen “Çocukların arkadaşlarıyla gereğince vakit geçirerek toplumsallaştığını düşünüyor musunuz?” sorusuna net “hayır” karşılığı %70 oranını temsil ederken, bu vakitte dünyaya gelen çocukların bir biçimde toplumsallaşmadan uzak olduğu ve teknoloji bağımlılığıyla yalnızca e-sosyallik görüldüğü meydana çıktı. birebir vakitte Türkiye’de yaşanan en büyük sorundan birinin eğitimin başlangıç kademelerinden itibaren kendilerini buldukları imtihan maratonu olmakla birlikte, ağır imtihanlarla birlikte çocuklarda asosyal bir kişiliğin yanı sıra, yalnızlık hissine ve psiko-sosyal meselelere yol açtığı araştırmalar kararı belirtildi.
internet çocukları
İNTERNET ÇOCUKLARI YALNIZLAŞTIRIYOR
Araştırmaya katılanlar, kendilerine yöneltilen “İnternet kullanmasını çocuklar açısından nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna verilen karşılıklar içinde %57,8 oranında çocukları yalnızlaştırdığı belirtildi. İnternetten bilgi edindiğini savunanların oranı %13,3 oranındayken, %18,2’si berbat alışkanlıklar edindirdiğini öne sürdü. Orta yaşlı beşerler internete daha karamsar yaklaşırken, genç jenerasyon bu soruya daha olumlu karşılıklar verdi.
Araştırma şirketi Areda Survey, araştırma neticeleriyla şaşırtmaya devam ediyor. Aile içi ülkü çocuk sayısı üzerine inceleme yapan Areda Survey araştırmacıları, günümüzde çocuk sahibi olmanın, aile yapısına, aile münasebetlerinin yoğunluğuna, eşlerin eğitim seviyesi ve ekonomik imkanlar doğrultusunda düştüğünü belirtti. Çocuk sayısının ve çocukların toplumsallaşma imkanlarıyla alakalı araştırmada, iştirakçilerin %35,3’ü 2 çocuğun aile için kâfi olduğunu öne sürdü.
ülkü çocuk sayısı
EĞİTİM SEVİYESİ ARTTIKÇA ÇOCUK SAYISI AZALIYOR
Bayanlarda bir yahut 2 çocuğa sahip olma isteği erkeklerden daha fazla iken, ileri yaşlarındaki iştirakçilerin ise gençlere nazaran daha fazla oranda tek çocuğa sahip olmak istedikleri ortaya çıkan araştırmada, eğitim seviyesinin arttıkça istenilen çocuk sayısının düştüğü gözlemlendi.
ÇOCUKLAR SOSYALLEŞEMİYOR
İştirakçilere yöneltilen “Çocukların arkadaşlarıyla gereğince vakit geçirerek toplumsallaştığını düşünüyor musunuz?” sorusuna net “hayır” karşılığı %70 oranını temsil ederken, bu vakitte dünyaya gelen çocukların bir biçimde toplumsallaşmadan uzak olduğu ve teknoloji bağımlılığıyla yalnızca e-sosyallik görüldüğü meydana çıktı. birebir vakitte Türkiye’de yaşanan en büyük sorundan birinin eğitimin başlangıç kademelerinden itibaren kendilerini buldukları imtihan maratonu olmakla birlikte, ağır imtihanlarla birlikte çocuklarda asosyal bir kişiliğin yanı sıra, yalnızlık hissine ve psiko-sosyal meselelere yol açtığı araştırmalar kararı belirtildi.
internet çocukları
İNTERNET ÇOCUKLARI YALNIZLAŞTIRIYOR
Araştırmaya katılanlar, kendilerine yöneltilen “İnternet kullanmasını çocuklar açısından nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna verilen karşılıklar içinde %57,8 oranında çocukları yalnızlaştırdığı belirtildi. İnternetten bilgi edindiğini savunanların oranı %13,3 oranındayken, %18,2’si berbat alışkanlıklar edindirdiğini öne sürdü. Orta yaşlı beşerler internete daha karamsar yaklaşırken, genç jenerasyon bu soruya daha olumlu karşılıklar verdi.