Turistler de endişe duyuyor: Yunan benzin istasyonunda kasksız bir motosiklet, moped veya scooter kullanıyorsanız, yakında yakıt almayacaksınız. Bu, Yunan Parlamentosu tarafından kabul edilecek yeni karayolu trafik düzenlemelerini sağlar. Arka plan, tatil ülkesinin sokaklarında çok sayıda kaza.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Kalkınma Bakanı Takis Theodorakos Perşembe günü Yunan Parlamentosu'nda, benzin istasyonlarının kasksız seyahat eden iki tekerlekli cihazlara benzin satmasını yasaklayan yasada yapılan değişikliği duyurdu. Hüküm, yakında Parlamentoya tavsiye için sunulacak olan yeni karayolu trafik düzenlemelerine dahil edilecektir.
Tüm trafik yağlarının yüzde 38'i iki tekerlekli cihazdır
Girit'teki bir benzin istasyonu sahibi, yasama girişimi için itici güç verdi. Geçen Kasım ayında mahallesindeki bir motosiklet kazasında 17 yaşındaki bir çocuk öldürüldükten sonra, benzin istasyonu operatörü kasksız bisikletçilerin artık benzin duymadığını duyurdu. Yunan Sağlık Bakanı Adonis Georgiadis ve Kalkınma Bakanı Theodoracos bu fikri üstlendi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Her yıl yüzlerce motosikletçi Yunanistan'ın sokaklarında ölüyor. Yunanistan'daki tüm trafik yağlarının yüzde 38'i iki tekerlekli ve AB ortalamasında yüzde 18'dir. Bunun bir nedeni, motosikletçilerin karayolu trafiğindeki yüksek oranıdır. İtalya'da yüzde 23 ve sadece yüzde 26 daha yüksek. Ancak bunun ana nedeni, öldürülen on motosikletçiden yedisinin kask takmamasıdır.
Yeni kural aynı zamanda turistleri de etkiler
Yunanistan'daki iki tekerlekten ve yolcuları için de bir kask olmasına rağmen, her zaman karşılanmaz. Yüzde 97'si AB ortalamasında kask takarken, Yunanistan'da sadece yüzde 80. Özellikle gençler genellikle kask olmadan yapabileceklerine inanırlar. Bu, Yunan Adaları'nda plaja gitmek için moped veya motorlu bir scooter kiralayan birçok turist için de geçerlidir. Buna ek olarak, genellikle riskli bir sürüş stili vardır. Atina Teknik Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, 18-24 yaşındaki motosikletçiler trafik kazasında arabadaki akranlarından on kez öldürülme riski var.
Hükümet, yeni karayolu trafik düzenlemelerinden çok sayıda kazada düşüş umuyor. Birkaç istisna dışında, tüm kasabalarda Tempo 30'u sağlıyor. Tüm ölümcül kazaların yüzde 50'si orada meydana geliyor. Bununla birlikte, uygulamanın büyük bir sorun olması muhtemeldir: Şimdiye kadar, Yunan polisi sadece hız, cep telefonu yasağı ve arabadaki kayışların ve motosiklette kask yükümlülüğünün çok sporadik kontrolü olmuştur.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Kalkınma Bakanı Takis Theodorakos Perşembe günü Yunan Parlamentosu'nda, benzin istasyonlarının kasksız seyahat eden iki tekerlekli cihazlara benzin satmasını yasaklayan yasada yapılan değişikliği duyurdu. Hüküm, yakında Parlamentoya tavsiye için sunulacak olan yeni karayolu trafik düzenlemelerine dahil edilecektir.
Tüm trafik yağlarının yüzde 38'i iki tekerlekli cihazdır
Girit'teki bir benzin istasyonu sahibi, yasama girişimi için itici güç verdi. Geçen Kasım ayında mahallesindeki bir motosiklet kazasında 17 yaşındaki bir çocuk öldürüldükten sonra, benzin istasyonu operatörü kasksız bisikletçilerin artık benzin duymadığını duyurdu. Yunan Sağlık Bakanı Adonis Georgiadis ve Kalkınma Bakanı Theodoracos bu fikri üstlendi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Her yıl yüzlerce motosikletçi Yunanistan'ın sokaklarında ölüyor. Yunanistan'daki tüm trafik yağlarının yüzde 38'i iki tekerlekli ve AB ortalamasında yüzde 18'dir. Bunun bir nedeni, motosikletçilerin karayolu trafiğindeki yüksek oranıdır. İtalya'da yüzde 23 ve sadece yüzde 26 daha yüksek. Ancak bunun ana nedeni, öldürülen on motosikletçiden yedisinin kask takmamasıdır.
Yeni kural aynı zamanda turistleri de etkiler
Yunanistan'daki iki tekerlekten ve yolcuları için de bir kask olmasına rağmen, her zaman karşılanmaz. Yüzde 97'si AB ortalamasında kask takarken, Yunanistan'da sadece yüzde 80. Özellikle gençler genellikle kask olmadan yapabileceklerine inanırlar. Bu, Yunan Adaları'nda plaja gitmek için moped veya motorlu bir scooter kiralayan birçok turist için de geçerlidir. Buna ek olarak, genellikle riskli bir sürüş stili vardır. Atina Teknik Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, 18-24 yaşındaki motosikletçiler trafik kazasında arabadaki akranlarından on kez öldürülme riski var.
Hükümet, yeni karayolu trafik düzenlemelerinden çok sayıda kazada düşüş umuyor. Birkaç istisna dışında, tüm kasabalarda Tempo 30'u sağlıyor. Tüm ölümcül kazaların yüzde 50'si orada meydana geliyor. Bununla birlikte, uygulamanın büyük bir sorun olması muhtemeldir: Şimdiye kadar, Yunan polisi sadece hız, cep telefonu yasağı ve arabadaki kayışların ve motosiklette kask yükümlülüğünün çok sporadik kontrolü olmuştur.