Maliyeti 50 milyon euro
Bu yılın en büyük demiryolu projesi: Devasa köprü Oder’in üzerine itiliyor
Oder üzerindeki yeni demiryolu köprüsü.
© Kaynak: DB
Bu, Deutsche Bahn’ın bu yılki en büyük köprü projesi: Küstrin yakınlarındaki Oder boyunca yeni bir demiryolu köprüsü inşa ediliyor. Dubaların üzerinde yüzüyor. Böylece Polonya’ya seyahat süresi kısalır.
MAZ çevrimiçi
5.9.2023 07:46
Kustrin. Oder Üzerinde Köprü Kurmak: Deutsche Bahn, grubun Almanya’daki en büyük köprü projesi olduğunu söylediği şeyi Salı günü tamamlamak istiyor. Yeni Stromfeldbrücke’nin 130 metre uzunluğundaki çelik konstrüksiyonu Oder’in üzerine itilecek. Küstrin devi yüzen dubalara monte edilmiştir.
Devamını Okuyun
Devamını Okuyun
Eski Ostbahn’ın bir parçası olan Berlin-Königsberg hattı, Küstrin yakınlarında Oder ve Oder nehrini geçiyor. Mevcut çelik makaslı köprüler iki ve üç yüz metre uzunluğunda olup sırasıyla 19. ve 20. yüzyıllardan kalmadır. 2021’den itibaren bunların yerini modern yapılar alacak. Yeni köprü kısmen karbondan, yani karbon fiberlerle güçlendirilmiş plastikten oluşuyor. Demiryolu, bunun bu büyüklükteki bir demiryolu köprüsü için dünyada bir ilk olduğunu duyurdu.
Polonya’ya seyahat süresi kısaldı
Köprü iki hat üzerinden geçilebilir olacak. İnşaatta güzergahın planlanan elektrifikasyonunun dikkate alındığı belirtildi. “Bu köprü Polonya yönündeki merkezi yapıdır. Brandenburg Ulaştırma Bakanı Guido Beermann (CDU), ikinci verimli rota olarak Küstrin/Kostrzyn üzerinden Ostbahn’a ihtiyacımız var” dedi.
Devamını Okuyun
Devamını Okuyun
Trenler Oder’i saatte 120 km’ye varan hızlarda geçebilir. Daha önce Almanya-Polonya sınırını saatte 30 km’yi aşmayan yavaş bir tren hızıyla geçmek zorundaydılar. Bu seyahat sürelerini azaltacaktır. Üç yaklaşma köprüsü de dahil olmak üzere köprünün bu yılın Aralık ayında hizmete girebilmesi için rayların döşenmesi ve diğer çalışmaların yapılması gerekiyor. Deutsche Bahn projeye 50 milyon euro yatırım yapıyor.
DB Grubunun Berlin, Brandenburg ve Mecklenburg-Batı Pomeranya temsilcisi Alexander Kaczmarek, Polonya’ya demiryolu trafiği için bir dönüm noktasından bahsetti. “Sınırın her iki tarafındaki demiryolu müşterileri ve iş dünyası, bu güzergahtaki her genişleme adımından yararlanıyor” dedi.
Bu makale ilk olarak “Märkische Allgemeine Zeitung”da yayımlandı.
Bu yılın en büyük demiryolu projesi: Devasa köprü Oder’in üzerine itiliyor
Oder üzerindeki yeni demiryolu köprüsü.
© Kaynak: DB
Bu, Deutsche Bahn’ın bu yılki en büyük köprü projesi: Küstrin yakınlarındaki Oder boyunca yeni bir demiryolu köprüsü inşa ediliyor. Dubaların üzerinde yüzüyor. Böylece Polonya’ya seyahat süresi kısalır.
MAZ çevrimiçi
5.9.2023 07:46
Kustrin. Oder Üzerinde Köprü Kurmak: Deutsche Bahn, grubun Almanya’daki en büyük köprü projesi olduğunu söylediği şeyi Salı günü tamamlamak istiyor. Yeni Stromfeldbrücke’nin 130 metre uzunluğundaki çelik konstrüksiyonu Oder’in üzerine itilecek. Küstrin devi yüzen dubalara monte edilmiştir.
Devamını Okuyun
Devamını Okuyun
Eski Ostbahn’ın bir parçası olan Berlin-Königsberg hattı, Küstrin yakınlarında Oder ve Oder nehrini geçiyor. Mevcut çelik makaslı köprüler iki ve üç yüz metre uzunluğunda olup sırasıyla 19. ve 20. yüzyıllardan kalmadır. 2021’den itibaren bunların yerini modern yapılar alacak. Yeni köprü kısmen karbondan, yani karbon fiberlerle güçlendirilmiş plastikten oluşuyor. Demiryolu, bunun bu büyüklükteki bir demiryolu köprüsü için dünyada bir ilk olduğunu duyurdu.
Polonya’ya seyahat süresi kısaldı
Köprü iki hat üzerinden geçilebilir olacak. İnşaatta güzergahın planlanan elektrifikasyonunun dikkate alındığı belirtildi. “Bu köprü Polonya yönündeki merkezi yapıdır. Brandenburg Ulaştırma Bakanı Guido Beermann (CDU), ikinci verimli rota olarak Küstrin/Kostrzyn üzerinden Ostbahn’a ihtiyacımız var” dedi.
Devamını Okuyun
Devamını Okuyun
Trenler Oder’i saatte 120 km’ye varan hızlarda geçebilir. Daha önce Almanya-Polonya sınırını saatte 30 km’yi aşmayan yavaş bir tren hızıyla geçmek zorundaydılar. Bu seyahat sürelerini azaltacaktır. Üç yaklaşma köprüsü de dahil olmak üzere köprünün bu yılın Aralık ayında hizmete girebilmesi için rayların döşenmesi ve diğer çalışmaların yapılması gerekiyor. Deutsche Bahn projeye 50 milyon euro yatırım yapıyor.
DB Grubunun Berlin, Brandenburg ve Mecklenburg-Batı Pomeranya temsilcisi Alexander Kaczmarek, Polonya’ya demiryolu trafiği için bir dönüm noktasından bahsetti. “Sınırın her iki tarafındaki demiryolu müşterileri ve iş dünyası, bu güzergahtaki her genişleme adımından yararlanıyor” dedi.
Bu makale ilk olarak “Märkische Allgemeine Zeitung”da yayımlandı.