Milyonlarca kullanıcıya sahip toplumsal medya platformlarından biri olan Twitter Ramazan ayına özel uygulama simgesi geliştiriyor. İşte ayrıntılar…
Toplumsal medya kullanıcılarına yönelik yapılan yeniliklere bir tanesi de Twitter uygulamasında geldi. Twitter, Ramazan ayı bahisli uygulama simgesi geliştiriyor.
TWİTTER’DEN SÜRPRİZ İKONLAR
Taşınabilir uygulama sızıntılarıyla tanınan Alessandro Paluzzi, Twitter Blue hizmetine eklenecek yeni uygulama simgelerini paylaştı. Paluzzi’ye nazaran şirket dört yeni simge tasarlamış durumda ve bunlardan bir tanesi her yıl 30 gün oruç tutulan Ramazan ayını da kapsıyor. Bu sene Ramazan, 2 Nisan ile 2 Mayıs ortasına denk geliyor.
Bu dört devrin tamamı Nisan ayında başlayacak. ötürüsıyla Twitter, en geç önümüzdeki ay yeni uygulama simgelerini kullanıma sunacaktır. Lakin Blue hizmeti fiyatlı olduğundan, doğal olarak bu simgeleri seçmek için aşikâr bir fiyat ödemeniz gerekecek. Blue’nun çabucak hemen Türkiye’de faal olmadığını da belirtelim.
Toplumsal medya kullanıcılarına yönelik yapılan yeniliklere bir tanesi de Twitter uygulamasında geldi. Twitter, Ramazan ayı bahisli uygulama simgesi geliştiriyor.
TWİTTER’DEN SÜRPRİZ İKONLAR
Taşınabilir uygulama sızıntılarıyla tanınan Alessandro Paluzzi, Twitter Blue hizmetine eklenecek yeni uygulama simgelerini paylaştı. Paluzzi’ye nazaran şirket dört yeni simge tasarlamış durumda ve bunlardan bir tanesi her yıl 30 gün oruç tutulan Ramazan ayını da kapsıyor. Bu sene Ramazan, 2 Nisan ile 2 Mayıs ortasına denk geliyor.
Bu dört devrin tamamı Nisan ayında başlayacak. ötürüsıyla Twitter, en geç önümüzdeki ay yeni uygulama simgelerini kullanıma sunacaktır. Lakin Blue hizmeti fiyatlı olduğundan, doğal olarak bu simgeleri seçmek için aşikâr bir fiyat ödemeniz gerekecek. Blue’nun çabucak hemen Türkiye’de faal olmadığını da belirtelim.