“Sevgili insanlar, geldiğiniz için çok teşekkür ederim!”, Bir animatör ağzına bağlı bir mikrofonu bekleme miktarına çağırıyor. “Biraz sabrınız var mı, sonra Tayland'ın pavyonuna gel! Bu harika bir deneyim olacak!” Birlikte birkaç egzersiz yaptıktan sonra, Tayland'da dediğiniz gibi ve lezzetli Tayland yemekleri olacağına dair vaat, ziyaretçiler bir sonraki salona çekilecek. Sonunda başlar. 40 dakika durdun.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
O zaman oluşan, birçok sıfatla tanımlanabilir, ancak animatör tarafından vaat edildiği gibi, “harika”. Herhangi bir PR filmi, animatör geleneksel kostümlerde iki meslektaşıyla salonda dans etmeden önce birkaç banklı kel bir odada çalışıyor: “Ve şimdi, bir sonraki odaya hoş geldiniz!” Arkasında Tayland ürünlerini, kremlerden cerrahi aksesuarlara kadar bir kapı açılır. Daha sonra Pad Thai'nin en küçük ve en kötü kısmı, muhtemelen dünya çapında bulunabilen iyi bir on Euro için servis edilir.
Küresel bir güç gösterisi
13 Nisan'dan beri ve Ekim ayının ortalarında Batı Japon Osaka metropolünde çalışan “Expo 2025 Osaka, Kansai”, dünyanın çeşitli ülkelerine dünyanın geri kalanına sunma fırsatı olarak hizmet vermektedir. Şu anki halindeki birkaç öncülüğe göre, ilk olarak 1928'de Paris'te gerçekleşen bu ticaret fuarı, yumuşak güçte bir tür küresel şov, yani devletlerin, dünyanın, hatta askeri olmadan, ancak saf çekiciliğiyle, onun lehine.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Büyük Görünüm: Kavisli çatısı ile Tay Pavyonu.
Kaynak: Image/VCG
Ancak Osaka'da, kaç katılımcının da oraya gidebileceğini gösteriyor. Sadece Tayland-Pavilion, dökülen Yumeshima Adası'ndaki Expo sitesinde kavisli ve altın çatı kalma hayal kırıklığı ile dışarıdan görkemli görünmekle kalmaz. Aksine, tekrarlayan bir modeldir: Devletler dünya çapında ulusal kültürün ünlü kısımlarını gösterir, ancak her zaman kötü yürütülür.
Tea Nation'dan Çay Plastik Bardaklar
Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı: Çay içmeyi sevdiğiniz Japonya'da “İngiliz ikindi çayı” geleneğini sunabilirsiniz. Bununla birlikte, uygulama ağırlıklı olarak Japon izleyicileri tarafından iyi karşılanmamıştır-bu da çok ayrıntılı bir çay töreniyle bile büyüdü-İngiliz pavyonunda Ikea raflarında karton bardaklarda siyah çay. Öfke o kadar harikaydı ki İngiliz mesajı dahil edildi.
Masaya: Expo'da bir yemek teklifi.
Kaynak: / Aflo
Ancak ev sahibi Japonya da biraz sökülebilir. Birkaç yıldır tarihi bir turizm patlaması yaşayan Doğu Asya ülkesi, özellikle bakım ile şekillendirilmiş bakımıyla da bilinir. Ancak, mürekkep kanama topları Takoyaki veya Visity City of Osaka'da herhangi bir tatlıyı sipariş eden fuar sitesinde geleneksel kızarmış erişte yakisoba sipariş ederseniz, burada genel olarak neyin geçerli olduğunu hızlı bir şekilde fark edersiniz: biraz daha pahalı, ancak tadı uçtu.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Giriş fiyatları üzgün
Fuar için bir günlük bilet, hafta içi 6.000 yen (yaklaşık 35 Euro), bu da uzun zamandan beri Japonya'da üzülüyor. “Osaka-expo, ziyaretçileri çekmek ve ardından acele etmek için sorunlarla ilgili sorunlarla,” diye nezaket etti. Ulusal pavyonların birkaç teklifine yönelik kötü incelemeler her zaman manşet yapar. Sağlamlaştırılmış bir izlenim: Yüksek giriş fiyatlarına rağmen, Expo Ramschware tekrar sunulur ve toplanır.
Fransız Pavyonu: Hareketli tekstil cephesi merkezi bir rol oynar.
Kaynak: ImaGo/Zuma Press Teli
Temsil edilen bazı durumların yüksek istiflenmesi neredeyse anti -reklam haline gelir. Ve böyle bir ortamda, devasa pavyonlar – Fransa'nın bronz küpü, Çin'in büyük bambu yapısı veya video duvarları olan büyük boy bir atmosferle karakterize edilen alan – garip ve yerinden daha az etkileyici çalışıyor. Özellikle Bangladeş gibi fakir ülkeler pavyondaki düşük ücret maliyetlerini vurguladığında, Benin yatırımcı parasını açıkça tanıtıyor.
Expo bir reklam alanı olarak uygun mu?
Osaka'da 28 milyon ziyaretçiyi hedefleyen, ancak muhtemelen bu markaya ulaşamayacak olan bu mega etkinliğin bir reklam alanı olarak gerçekten uygun olduğu sorusu ortaya çıkıyor? Ve aslında kim için: turistler veya girişimciler için? Etkileyici bir ahşap yapısı ile çerçevelenen bu fuarın sloganı, ziyaretçileri bir yürüyen merdivenle tırmanabilir ve daha sonra bir tur için kullanabilir resmi: sürdürülebilirlik. Ancak daha sonra su dağıtıcıları ve bambu koltuk bankları eksik plastikle sarılır.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Alman pavyonu bir umut ışını
Protz ve Pomp Olmadan: Alman Pavyonu, doğaya oldukça yakın görünen yuvarlak binaların bir koleksiyonudur.
Kaynak: ImaGo/Zuma Press Teli
Ama bu dünya sergisinde parlak noktalar da var. Bunlardan biri Almanya'nın Pavyonu. Bu, büyük ölçekli mimari tarafından öne çıkmaz, ancak doğaya oldukça yakın görünen yuvarlak binalar koleksiyonu. İçeride, sevimli bir efsanevi yaratık olarak tasarlanmış bir ses kılavuzu, enerjinin Stuttgart'taki organik atıklardan elde edildiğini ve çalışma için boş evlerin Mecklenburg-Western Pomerania'da kullanıldığını açıklar. Bir şeyi değiştirebilecek küçük projeler.
En muhteşem görünüm Ukrayna. Birkaç ülkenin bir daha küçük bir bölmeye sahip olduğu büyük bir salonda, en uzun yılan, parlak sarı mavi renkte düzenlenen sergi alanının önünde oluşur. Bir ziyaretçi olarak, kask, sevimli oyuncaklar veya oyuncaklar gibi nesneleri tarayabileceğiniz süpermarkette olduğu gibi elinizde bir tarayıcı alırsınız. Kısa videolar, Rusya Savaşı Savaşı'nı belgeleyen bir ekranda görünüyor.
Ukrayna Pavyonu, “Satılık değil.”
Kaynak: Felix Lill
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Pavilion, bir mini bölünme mağazası tarzında tutuluyor, ayrıca Rus hükümetinin sadece insan yaşamını boyutlarında kabul etmekle kalmayıp aynı zamanda Doğu Avrupa ülkesindeki hammaddeler de vurduğuna dikkat çekiyor. Yeni, Eski ABD Başkanı Donald Trump'ın hammadde için bir barış anlaşması müzakere etmekten kaçındığı için bu daha büyük. Ukrayna Pavyonu, “Satılık değil.” Burada çok tarama yapıyorsun. Ama hiçbir şey satılmıyor.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
O zaman oluşan, birçok sıfatla tanımlanabilir, ancak animatör tarafından vaat edildiği gibi, “harika”. Herhangi bir PR filmi, animatör geleneksel kostümlerde iki meslektaşıyla salonda dans etmeden önce birkaç banklı kel bir odada çalışıyor: “Ve şimdi, bir sonraki odaya hoş geldiniz!” Arkasında Tayland ürünlerini, kremlerden cerrahi aksesuarlara kadar bir kapı açılır. Daha sonra Pad Thai'nin en küçük ve en kötü kısmı, muhtemelen dünya çapında bulunabilen iyi bir on Euro için servis edilir.
Küresel bir güç gösterisi
13 Nisan'dan beri ve Ekim ayının ortalarında Batı Japon Osaka metropolünde çalışan “Expo 2025 Osaka, Kansai”, dünyanın çeşitli ülkelerine dünyanın geri kalanına sunma fırsatı olarak hizmet vermektedir. Şu anki halindeki birkaç öncülüğe göre, ilk olarak 1928'de Paris'te gerçekleşen bu ticaret fuarı, yumuşak güçte bir tür küresel şov, yani devletlerin, dünyanın, hatta askeri olmadan, ancak saf çekiciliğiyle, onun lehine.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

Büyük Görünüm: Kavisli çatısı ile Tay Pavyonu.
Kaynak: Image/VCG
Ancak Osaka'da, kaç katılımcının da oraya gidebileceğini gösteriyor. Sadece Tayland-Pavilion, dökülen Yumeshima Adası'ndaki Expo sitesinde kavisli ve altın çatı kalma hayal kırıklığı ile dışarıdan görkemli görünmekle kalmaz. Aksine, tekrarlayan bir modeldir: Devletler dünya çapında ulusal kültürün ünlü kısımlarını gösterir, ancak her zaman kötü yürütülür.
Tea Nation'dan Çay Plastik Bardaklar
Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı: Çay içmeyi sevdiğiniz Japonya'da “İngiliz ikindi çayı” geleneğini sunabilirsiniz. Bununla birlikte, uygulama ağırlıklı olarak Japon izleyicileri tarafından iyi karşılanmamıştır-bu da çok ayrıntılı bir çay töreniyle bile büyüdü-İngiliz pavyonunda Ikea raflarında karton bardaklarda siyah çay. Öfke o kadar harikaydı ki İngiliz mesajı dahil edildi.


Masaya: Expo'da bir yemek teklifi.
Kaynak: / Aflo
Ancak ev sahibi Japonya da biraz sökülebilir. Birkaç yıldır tarihi bir turizm patlaması yaşayan Doğu Asya ülkesi, özellikle bakım ile şekillendirilmiş bakımıyla da bilinir. Ancak, mürekkep kanama topları Takoyaki veya Visity City of Osaka'da herhangi bir tatlıyı sipariş eden fuar sitesinde geleneksel kızarmış erişte yakisoba sipariş ederseniz, burada genel olarak neyin geçerli olduğunu hızlı bir şekilde fark edersiniz: biraz daha pahalı, ancak tadı uçtu.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Giriş fiyatları üzgün
Fuar için bir günlük bilet, hafta içi 6.000 yen (yaklaşık 35 Euro), bu da uzun zamandan beri Japonya'da üzülüyor. “Osaka-expo, ziyaretçileri çekmek ve ardından acele etmek için sorunlarla ilgili sorunlarla,” diye nezaket etti. Ulusal pavyonların birkaç teklifine yönelik kötü incelemeler her zaman manşet yapar. Sağlamlaştırılmış bir izlenim: Yüksek giriş fiyatlarına rağmen, Expo Ramschware tekrar sunulur ve toplanır.


Fransız Pavyonu: Hareketli tekstil cephesi merkezi bir rol oynar.
Kaynak: ImaGo/Zuma Press Teli
Temsil edilen bazı durumların yüksek istiflenmesi neredeyse anti -reklam haline gelir. Ve böyle bir ortamda, devasa pavyonlar – Fransa'nın bronz küpü, Çin'in büyük bambu yapısı veya video duvarları olan büyük boy bir atmosferle karakterize edilen alan – garip ve yerinden daha az etkileyici çalışıyor. Özellikle Bangladeş gibi fakir ülkeler pavyondaki düşük ücret maliyetlerini vurguladığında, Benin yatırımcı parasını açıkça tanıtıyor.
Expo bir reklam alanı olarak uygun mu?
Osaka'da 28 milyon ziyaretçiyi hedefleyen, ancak muhtemelen bu markaya ulaşamayacak olan bu mega etkinliğin bir reklam alanı olarak gerçekten uygun olduğu sorusu ortaya çıkıyor? Ve aslında kim için: turistler veya girişimciler için? Etkileyici bir ahşap yapısı ile çerçevelenen bu fuarın sloganı, ziyaretçileri bir yürüyen merdivenle tırmanabilir ve daha sonra bir tur için kullanabilir resmi: sürdürülebilirlik. Ancak daha sonra su dağıtıcıları ve bambu koltuk bankları eksik plastikle sarılır.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Alman pavyonu bir umut ışını


Protz ve Pomp Olmadan: Alman Pavyonu, doğaya oldukça yakın görünen yuvarlak binaların bir koleksiyonudur.
Kaynak: ImaGo/Zuma Press Teli
Ama bu dünya sergisinde parlak noktalar da var. Bunlardan biri Almanya'nın Pavyonu. Bu, büyük ölçekli mimari tarafından öne çıkmaz, ancak doğaya oldukça yakın görünen yuvarlak binalar koleksiyonu. İçeride, sevimli bir efsanevi yaratık olarak tasarlanmış bir ses kılavuzu, enerjinin Stuttgart'taki organik atıklardan elde edildiğini ve çalışma için boş evlerin Mecklenburg-Western Pomerania'da kullanıldığını açıklar. Bir şeyi değiştirebilecek küçük projeler.
En muhteşem görünüm Ukrayna. Birkaç ülkenin bir daha küçük bir bölmeye sahip olduğu büyük bir salonda, en uzun yılan, parlak sarı mavi renkte düzenlenen sergi alanının önünde oluşur. Bir ziyaretçi olarak, kask, sevimli oyuncaklar veya oyuncaklar gibi nesneleri tarayabileceğiniz süpermarkette olduğu gibi elinizde bir tarayıcı alırsınız. Kısa videolar, Rusya Savaşı Savaşı'nı belgeleyen bir ekranda görünüyor.


Ukrayna Pavyonu, “Satılık değil.”
Kaynak: Felix Lill
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Pavilion, bir mini bölünme mağazası tarzında tutuluyor, ayrıca Rus hükümetinin sadece insan yaşamını boyutlarında kabul etmekle kalmayıp aynı zamanda Doğu Avrupa ülkesindeki hammaddeler de vurduğuna dikkat çekiyor. Yeni, Eski ABD Başkanı Donald Trump'ın hammadde için bir barış anlaşması müzakere etmekten kaçındığı için bu daha büyük. Ukrayna Pavyonu, “Satılık değil.” Burada çok tarama yapıyorsun. Ama hiçbir şey satılmıyor.