Stuttgart. Avukatına göre, Stuttgart'ta bir kazaya neden olan şoför, 46 yaşındaki öldürülen ailenin ölü ve birkaç yaralanması ile bir kazaya neden oldu.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
42 yaşındaki medya yasasını temsil eden Ben M. Irle, “Ölümü de onun için hayatı boyunca ona eşlik edecek dayanılmaz bir kayıp.” Dedi.
Alman Basın Ajansı'nın isteği üzerine Irle, “Müvekkilim bu korkunç kazadan ve trajik sonuçlarından sarsıldı, sersemletildi ve derinden etkilendi.” Dedi.
Stuttgart'ta bir araç bir grup insana gitti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Diyerek şöyle devam etti: “Sözlerinin etkilenenlerin ve akrabalarının acısını hafifletemeyeceği bilgisiyle, müvekkilim samimi merhametini ifade ediyor ve yaralanmaya hızlı ve eksiksiz bir iyileşme diliyor. Müvekkilim eylemi derinden pişman ediyor.” Avukat, soruşturma devam ettiği için kaza seyri hakkında yorum yapmadı.
Durma kanıtı yok
42 yaşındaki sürücü, Cuma akşamı ağır bir arazi aracı ile durakta kalabalığa sürdü. Beş çocuk da dahil olmak üzere en az sekiz kişi yaralandı. 46 yaşındaki bir çocuk kazadan kısa bir süre sonra yaralanmalarından öldü. Stuttgart kliniğinde ağır yaralı diğer iki yetişkin tedavi edildi.
Polis ve kamu savcıları yedi vakada ihmalkar öldürme ve ihmalkar bedensel zararları araştırıyorlar. 42 yaşındaki Alman'ın Cumartesi günü tekrar gitmesine izin vermişlerdi, gözaltında değildi. Kamu savcısı sözcüsü, gözaltına alınmanın hiçbir nedeni olmadığını söyledi.
Kazadan bir gün sonra, yolun kenarında güller var.
Kaynak: BeHaberler Weißbrod/DPA
Zaten kaza akşamı, yetkililer kasıtlı bir şiddet veya saldırı eylemi olduğuna dair hiçbir kanıtları olmadığını açıklamışlardı. Biri “trajik trafik kazası” varsayar. Bunun bir başka göstergesi, bir polis sözcüsünün Cumartesi günü açıkladığı gibi, Almanların arabada beş yıllık bir çocuğa sahip olmasıdır. Babası gibi zarar görmedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Çevrimiçi bakış açısı
Koşulları açıklığa kavuşturmak için polis Cumartesi günü tanıkların fotoğraf ve video yükleyebileceği bir sinyal oluşturdu. Akşamın bir mesajına göre, özellikle ilginç bir aracı kazadan hemen önce gösteren ilginçtir. Polis geldikten sonra operasyonlardan görüntüler ve videolar ve acil servislere ihtiyaç duyulmayacaktır.
Kayıtlar “https://bw.hinweeportal.de/” adresinden yüklenebilir. Tanıklar ayrıca +49 711 8990 4100 sayısı altında trafik polisi ile iletişime geçebilir.
Birçok soru hala açık
Müfettişlerin Cumartesi akşamı duyurusu, arabanın yoldan “daha önce bilinmeyen” bir nedeni sola geldiğini ve bir yaya geçidinin korkuluğuna düştüğünü belirtti.
Offroad aracının sürücüsü aracı bir tren istasyonunun korkuluğuna itti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Polis ve kamu savcısı, adamın polis tarafından zaten bilinip tanınmadığını ve alkol veya uyuşturucu etkisi altında olup olmadığını cevapsız bıraktı. Soru ayrıca otomobilin 42 yaşındaki çocuğa ait olup olmadığı veya belki de bir kredi veya şirket arabası olup olmadığı belirsizliğini korudu.
Araç tipi ne rol oynuyor?
Tekrar tekrar büyük, ağır araçlara sahip kazalar var -çoğu zaman bu SUV (Sports Fayda Aracı: Fereländelimousine veya City offroad Aracı). Ekim ayında, Stuttgart yakınlarındaki Esslingen'de bir sürücü onu kaydırdı ve sağa kaldırıma saptı. Bir anne ve üç ve altı yaşında oğlu öldürüldü.
2019'da Berlin'deki bir kaza heyecan yarattı: epileptik bir saldırıdan sonra sürücü bir SUV ile trafik ışığı çarptı, araba birkaç kez devrildi. Saatte 100 kilometreden fazla bir hızla, kaldırımda dört kişi yakaladı. Şansları yoktu. Şehir merkezlerinde SUV yasağı hakkında bir tartışma başladı. Ve tekrar güçlendi.
Offroad araç bir çekici üzerine kaldırılır.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
İstatistiklerin görünümü
Björn Steiger Vakfı, Aralık ayında istatistiksel verileri değerlendirdikten sonra SUV'lerin kazada diğer otomobillerden daha tehlikeli olmadığını söyledi. Vakıftaki kaza araştırmacısı Siegfried Brockmann, “Temel olarak, birçok parametre gerçek yaralanma riskini etkiler. Yüksek cephenin küçük bir arabada kısa bir cepheden daha tehlikeli olması gerekmez.” Dedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Bir kurbanın ne kadar ciddi şekilde yaralandığı, kafanın pencere çerçevesine sıçramasına önemli ölçüde bağlıdır. Bu aracın en zor kısmı. Sözde ikincil etki tahmin edilemez. Kastedilen şey, bir engel veya yol yüzeyi ile çarpışma.
2023'te federal istatistik ofisi, aracın bir segmentte sınıflandırıldığı kişisel yaralanmalarla 159.118 trafik kazası kaydetti. 8.885 kez ana neden 15.285 kez.
Kazalarda öldürülenler arasında yayaların oranı düşüktü: SUV'un neden olduğu kazalardan sonra 7 yayalar 121 ölümün altındaydı. Offroad araçlarında 81 üzerinden 8 vardı.
Haberler/DPA/JST
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
42 yaşındaki medya yasasını temsil eden Ben M. Irle, “Ölümü de onun için hayatı boyunca ona eşlik edecek dayanılmaz bir kayıp.” Dedi.
Alman Basın Ajansı'nın isteği üzerine Irle, “Müvekkilim bu korkunç kazadan ve trajik sonuçlarından sarsıldı, sersemletildi ve derinden etkilendi.” Dedi.

Stuttgart'ta bir araç bir grup insana gitti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Diyerek şöyle devam etti: “Sözlerinin etkilenenlerin ve akrabalarının acısını hafifletemeyeceği bilgisiyle, müvekkilim samimi merhametini ifade ediyor ve yaralanmaya hızlı ve eksiksiz bir iyileşme diliyor. Müvekkilim eylemi derinden pişman ediyor.” Avukat, soruşturma devam ettiği için kaza seyri hakkında yorum yapmadı.
Durma kanıtı yok
42 yaşındaki sürücü, Cuma akşamı ağır bir arazi aracı ile durakta kalabalığa sürdü. Beş çocuk da dahil olmak üzere en az sekiz kişi yaralandı. 46 yaşındaki bir çocuk kazadan kısa bir süre sonra yaralanmalarından öldü. Stuttgart kliniğinde ağır yaralı diğer iki yetişkin tedavi edildi.
Polis ve kamu savcıları yedi vakada ihmalkar öldürme ve ihmalkar bedensel zararları araştırıyorlar. 42 yaşındaki Alman'ın Cumartesi günü tekrar gitmesine izin vermişlerdi, gözaltında değildi. Kamu savcısı sözcüsü, gözaltına alınmanın hiçbir nedeni olmadığını söyledi.


Kazadan bir gün sonra, yolun kenarında güller var.
Kaynak: BeHaberler Weißbrod/DPA
Zaten kaza akşamı, yetkililer kasıtlı bir şiddet veya saldırı eylemi olduğuna dair hiçbir kanıtları olmadığını açıklamışlardı. Biri “trajik trafik kazası” varsayar. Bunun bir başka göstergesi, bir polis sözcüsünün Cumartesi günü açıkladığı gibi, Almanların arabada beş yıllık bir çocuğa sahip olmasıdır. Babası gibi zarar görmedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Çevrimiçi bakış açısı
Koşulları açıklığa kavuşturmak için polis Cumartesi günü tanıkların fotoğraf ve video yükleyebileceği bir sinyal oluşturdu. Akşamın bir mesajına göre, özellikle ilginç bir aracı kazadan hemen önce gösteren ilginçtir. Polis geldikten sonra operasyonlardan görüntüler ve videolar ve acil servislere ihtiyaç duyulmayacaktır.
Kayıtlar “https://bw.hinweeportal.de/” adresinden yüklenebilir. Tanıklar ayrıca +49 711 8990 4100 sayısı altında trafik polisi ile iletişime geçebilir.
Birçok soru hala açık
Müfettişlerin Cumartesi akşamı duyurusu, arabanın yoldan “daha önce bilinmeyen” bir nedeni sola geldiğini ve bir yaya geçidinin korkuluğuna düştüğünü belirtti.


Offroad aracının sürücüsü aracı bir tren istasyonunun korkuluğuna itti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Polis ve kamu savcısı, adamın polis tarafından zaten bilinip tanınmadığını ve alkol veya uyuşturucu etkisi altında olup olmadığını cevapsız bıraktı. Soru ayrıca otomobilin 42 yaşındaki çocuğa ait olup olmadığı veya belki de bir kredi veya şirket arabası olup olmadığı belirsizliğini korudu.
Araç tipi ne rol oynuyor?
Tekrar tekrar büyük, ağır araçlara sahip kazalar var -çoğu zaman bu SUV (Sports Fayda Aracı: Fereländelimousine veya City offroad Aracı). Ekim ayında, Stuttgart yakınlarındaki Esslingen'de bir sürücü onu kaydırdı ve sağa kaldırıma saptı. Bir anne ve üç ve altı yaşında oğlu öldürüldü.
2019'da Berlin'deki bir kaza heyecan yarattı: epileptik bir saldırıdan sonra sürücü bir SUV ile trafik ışığı çarptı, araba birkaç kez devrildi. Saatte 100 kilometreden fazla bir hızla, kaldırımda dört kişi yakaladı. Şansları yoktu. Şehir merkezlerinde SUV yasağı hakkında bir tartışma başladı. Ve tekrar güçlendi.


Offroad araç bir çekici üzerine kaldırılır.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
İstatistiklerin görünümü
Björn Steiger Vakfı, Aralık ayında istatistiksel verileri değerlendirdikten sonra SUV'lerin kazada diğer otomobillerden daha tehlikeli olmadığını söyledi. Vakıftaki kaza araştırmacısı Siegfried Brockmann, “Temel olarak, birçok parametre gerçek yaralanma riskini etkiler. Yüksek cephenin küçük bir arabada kısa bir cepheden daha tehlikeli olması gerekmez.” Dedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Bir kurbanın ne kadar ciddi şekilde yaralandığı, kafanın pencere çerçevesine sıçramasına önemli ölçüde bağlıdır. Bu aracın en zor kısmı. Sözde ikincil etki tahmin edilemez. Kastedilen şey, bir engel veya yol yüzeyi ile çarpışma.
2023'te federal istatistik ofisi, aracın bir segmentte sınıflandırıldığı kişisel yaralanmalarla 159.118 trafik kazası kaydetti. 8.885 kez ana neden 15.285 kez.
Kazalarda öldürülenler arasında yayaların oranı düşüktü: SUV'un neden olduğu kazalardan sonra 7 yayalar 121 ölümün altındaydı. Offroad araçlarında 81 üzerinden 8 vardı.
Haberler/DPA/JST