‘Salt Bae’ lakaplı dünyaca ünlü şef ve işletmeci Nusret Gökçe’ye ilişkin “Ottoman Steak” başlıklı bir tweet, NFT olarak 6 bin dolara alıcı buldu.
NTV’de yer alan habere nazaran; Metaverse Daily isimli bir Twitter hesabı tarafınca bildirildiği üzere Nusret’in 2017 yılında attığı “Ottoman Steak” başlıklı bir tweet’i NFT olarak 6 bin dolar, yani 88 bin Türk Lirası karşılığında sattığı tabir ediliyor. Webtekno’nun haberine nazaran, Nusret’in tweet’ini satın alanın kim olduğu üzere detaylar ise şimdilik bilinmiyor.
Nusret’in geçtiğimiz yıl bir tweet’i daha 6 bin dolara Valuables isimli NFT platformu üzerinden alıcı bulmuştu.
Kendine has ‘tuzlama’ (saltbae) hareketiyle ününü ülke dışına taşıyan ve Nusr-Et’i dünya çapındaki 32 lokasyonuyla dev bir marka haline getiren ünlü şef ve teşebbüsçü Nusret Gökçe, toplumsal medya paylaşımlarıyla isminden kelam ettirmeye devam ediyor.
Instagram’da 44,2 milyon takipçisi olan ünlü isim, bir paylaşımına, “Uzaya birinci restaurant’ı ben açacağım bak daha sonra demedi demeyin” notunu düşerek yeni gayesini açıklamıştı.
Nusret Gökçe, bir röportajında, şunları demişti:
“Nusr-Et artık yalnızca bizim markamız değil, Türkiye’nin markası. Amerika’nın, İtalya’nın, Fransa’nın sayısız memleketler arası markası var. Türkiye’nin tek bir milletlerarası markası var, o da Nusr-Et. Ferdî olarak kurulmuş, ferdî olarak memleketler arası muvaffakiyet yakalamış öbür bir marka var mı?”
NTV’de yer alan habere nazaran; Metaverse Daily isimli bir Twitter hesabı tarafınca bildirildiği üzere Nusret’in 2017 yılında attığı “Ottoman Steak” başlıklı bir tweet’i NFT olarak 6 bin dolar, yani 88 bin Türk Lirası karşılığında sattığı tabir ediliyor. Webtekno’nun haberine nazaran, Nusret’in tweet’ini satın alanın kim olduğu üzere detaylar ise şimdilik bilinmiyor.
Nusret’in geçtiğimiz yıl bir tweet’i daha 6 bin dolara Valuables isimli NFT platformu üzerinden alıcı bulmuştu.
Kendine has ‘tuzlama’ (saltbae) hareketiyle ününü ülke dışına taşıyan ve Nusr-Et’i dünya çapındaki 32 lokasyonuyla dev bir marka haline getiren ünlü şef ve teşebbüsçü Nusret Gökçe, toplumsal medya paylaşımlarıyla isminden kelam ettirmeye devam ediyor.
Instagram’da 44,2 milyon takipçisi olan ünlü isim, bir paylaşımına, “Uzaya birinci restaurant’ı ben açacağım bak daha sonra demedi demeyin” notunu düşerek yeni gayesini açıklamıştı.
Nusret Gökçe, bir röportajında, şunları demişti:
“Nusr-Et artık yalnızca bizim markamız değil, Türkiye’nin markası. Amerika’nın, İtalya’nın, Fransa’nın sayısız memleketler arası markası var. Türkiye’nin tek bir milletlerarası markası var, o da Nusr-Et. Ferdî olarak kurulmuş, ferdî olarak memleketler arası muvaffakiyet yakalamış öbür bir marka var mı?”