Stuttgart. Yolun kenarındaki çimlerde küçük bir bel bant gülü yatar. Kırmızı ve beyaz çiçekler – arka planda plastikten yapılmış bariyer ızgaraları gibi. İnsanların bir gün önce bir trafik ışığında durduğu ve lüks bir off-road aracı tarafından kaydedildiği Stuttgart şehir merkezinde bu noktayı sıralarlar.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Kaza sonucunda 46 yıllık bir kadın ölür. Yedi kişi daha yaralandı. Bunlar arasında beş çocuk var.
Durma kanıtı yok
Keder ve hafızaya ek olarak, bir yandan biraz rahatlatıcı var: Araştırmacıların hala 42 yaşındaki sürücünün bir saldırı anlamında bir motifi olduğuna dair hiçbir kanıtları yok.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Stuttgart'ta bir araç bir grup insana gitti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Varsayımlar hemen Cuma akşamı – ve söylentiler vardı. Mannheim, Münih, Magdeburg'un anıları çok taze.
Akşam Stuttgart'taki polis ve kamu savcılığı şunları vurgulamaktadır: “Mevcut soruşturmaya göre, şu anda kasıtlı bir şiddet veya saldırı eylemi öneren hiçbir belirti yok.” Bu yüzden kişi “trajik trafik kazası” varsayar.
Polis memurları, bir kapalı aracın sürücüsünün bir grup Mneschen'e gittiği kaza mahallinde çalışıyor.
Kaynak: BeHaberler Weißbrod/DPA
Cumartesi sabahı bir polis sözcüsü, Alman'ın arabada beş yıllık bir çocuğu olduğunu söylüyor. Babası gibi zarar görmedi. Belki de adamın kötü bir şey planlamadığına dair başka bir gösterge.
Birçok soru hala açık
Öte yandan, cevap arayışı var. Doğrudan Stadtbahn durağında büyük bir kavşakta kazaya yol açan şey, bir sonraki duyuruya kadar belirsizliğini koruyor. Araştırmacılardan yeni bir mesaj vaat edildi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Cuma akşamı bir uzman sitede idi. Polisistler siyah boyalı kaza arabasını ölçtü, bir çekici bir vinç yardımıyla aracı kaldırdığında Mercedes-G sınıfı altında bir el feneri ile fotoğraflandı ve parladı.
Polis, kaza şoförünü bir gecede gözaltında tutuyor. Bilgiye göre duyulur. Sözcü kursa ne kadar yorum yaptığını söylemiyor. Ayrıca, adamın zaten polis tarafından tanınıp tanınmadığı hakkında herhangi bir bilgi vermiyor. Soru ayrıca arabanın 42 yaşındaki çocuğa ait olup olmadığı veya belki de bir kredi veya şirket arabası olup olmadığı belirsizliğini koruyor.
Yaşam tehlikesi dışındaki diğer yaralanmalar
Her halükarda, ilk bilgiye göre, sağa dönerken iki -lane yolunda insan grubuna girmişti. Bilgilere göre, üç yetişkin ciddi şekilde ihlal ediliyor. Biraz sonra, 46 yaşındaki hastanedeki yaralanmalarına yenildi.
Stuttgart kliniğindeki takımlar diğer ikisine bakar. Sonuçta, kurbanlar geceden sonra artık ölümcül tehlikede değiller.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Araç tipi ne rol oynuyor?
Bir off-road aracının beraberinde getirdiği kuvvette yaralı sayının bir nedeni var mı? Bu netleştirilene kadar muhtemelen biraz zaman alacaktır.
Tekrar tekrar büyük, ağır araçlara sahip kazalar var -çoğu zaman bu SUV'ler (Spor Aracı: Fereländelimousine veya City offroad Aracı). Ekim ayında, Stuttgart yakınlarındaki Esslingen'de bir sürücü onu kaydırdı ve sağa kaldırıma saptı. Bir anne ve üç ve altı yaşında oğlu öldürüldü.
2019'da Berlin'deki bir kaza heyecan yarattı: epileptik bir saldırıdan sonra sürücü bir SUV ile trafik ışığı çarptı, araba birkaç kez devrildi. Saatte 100 kilometreden fazla bir hızla, kaldırımda dört kişi yakaladı. Şansları yoktu. Şehir merkezlerinde SUV yasağı hakkında bir tartışma başladı. Ve tekrar güçlendi.
İstatistiklerin görünümü
Björn Steiger Vakfı, Aralık ayında istatistiksel verileri değerlendirdikten sonra SUV'lerin kazada diğer otomobillerden daha tehlikeli olmadığını söyledi. Vakıftaki kaza araştırmacısı Siegfried Brockmann, “Temel olarak, birçok parametre gerçek yaralanma riskini etkiler. Yüksek cephenin küçük bir arabada kısa bir cepheden daha tehlikeli olması gerekmez.” Dedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Bir kurbanın ne kadar ciddi şekilde yaralandığı, kafanın pencere çerçevesine sıçramasına önemli ölçüde bağlıdır. Bu aracın en zor kısmı. Sözde ikincil etki tahmin edilemez. Kastedilen şey, bir engel veya yol yüzeyi ile çarpışma.
2023'te federal istatistik ofisi, aracın bir segmentte sınıflandırıldığı kişisel yaralanmalarla 159.118 trafik kazası kaydetti. 8.885 kez ana neden 15.285 kez.
Kazalarda öldürülenler arasında yayaların oranı düşüktü: SUV'un neden olduğu kazalardan sonra 7 yayalar 121 ölümün altındaydı. Offroad araçlarında 81 üzerinden 8 vardı.
Haberler/DPA/SEB
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Kaza sonucunda 46 yıllık bir kadın ölür. Yedi kişi daha yaralandı. Bunlar arasında beş çocuk var.
Durma kanıtı yok
Keder ve hafızaya ek olarak, bir yandan biraz rahatlatıcı var: Araştırmacıların hala 42 yaşındaki sürücünün bir saldırı anlamında bir motifi olduğuna dair hiçbir kanıtları yok.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

Stuttgart'ta bir araç bir grup insana gitti.
Kaynak: Marco Krefting/DPA
Varsayımlar hemen Cuma akşamı – ve söylentiler vardı. Mannheim, Münih, Magdeburg'un anıları çok taze.
Akşam Stuttgart'taki polis ve kamu savcılığı şunları vurgulamaktadır: “Mevcut soruşturmaya göre, şu anda kasıtlı bir şiddet veya saldırı eylemi öneren hiçbir belirti yok.” Bu yüzden kişi “trajik trafik kazası” varsayar.


Polis memurları, bir kapalı aracın sürücüsünün bir grup Mneschen'e gittiği kaza mahallinde çalışıyor.
Kaynak: BeHaberler Weißbrod/DPA
Cumartesi sabahı bir polis sözcüsü, Alman'ın arabada beş yıllık bir çocuğu olduğunu söylüyor. Babası gibi zarar görmedi. Belki de adamın kötü bir şey planlamadığına dair başka bir gösterge.
Birçok soru hala açık
Öte yandan, cevap arayışı var. Doğrudan Stadtbahn durağında büyük bir kavşakta kazaya yol açan şey, bir sonraki duyuruya kadar belirsizliğini koruyor. Araştırmacılardan yeni bir mesaj vaat edildi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Cuma akşamı bir uzman sitede idi. Polisistler siyah boyalı kaza arabasını ölçtü, bir çekici bir vinç yardımıyla aracı kaldırdığında Mercedes-G sınıfı altında bir el feneri ile fotoğraflandı ve parladı.
Polis, kaza şoförünü bir gecede gözaltında tutuyor. Bilgiye göre duyulur. Sözcü kursa ne kadar yorum yaptığını söylemiyor. Ayrıca, adamın zaten polis tarafından tanınıp tanınmadığı hakkında herhangi bir bilgi vermiyor. Soru ayrıca arabanın 42 yaşındaki çocuğa ait olup olmadığı veya belki de bir kredi veya şirket arabası olup olmadığı belirsizliğini koruyor.
Yaşam tehlikesi dışındaki diğer yaralanmalar
Her halükarda, ilk bilgiye göre, sağa dönerken iki -lane yolunda insan grubuna girmişti. Bilgilere göre, üç yetişkin ciddi şekilde ihlal ediliyor. Biraz sonra, 46 yaşındaki hastanedeki yaralanmalarına yenildi.
Stuttgart kliniğindeki takımlar diğer ikisine bakar. Sonuçta, kurbanlar geceden sonra artık ölümcül tehlikede değiller.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Araç tipi ne rol oynuyor?
Bir off-road aracının beraberinde getirdiği kuvvette yaralı sayının bir nedeni var mı? Bu netleştirilene kadar muhtemelen biraz zaman alacaktır.
Tekrar tekrar büyük, ağır araçlara sahip kazalar var -çoğu zaman bu SUV'ler (Spor Aracı: Fereländelimousine veya City offroad Aracı). Ekim ayında, Stuttgart yakınlarındaki Esslingen'de bir sürücü onu kaydırdı ve sağa kaldırıma saptı. Bir anne ve üç ve altı yaşında oğlu öldürüldü.
2019'da Berlin'deki bir kaza heyecan yarattı: epileptik bir saldırıdan sonra sürücü bir SUV ile trafik ışığı çarptı, araba birkaç kez devrildi. Saatte 100 kilometreden fazla bir hızla, kaldırımda dört kişi yakaladı. Şansları yoktu. Şehir merkezlerinde SUV yasağı hakkında bir tartışma başladı. Ve tekrar güçlendi.
İstatistiklerin görünümü
Björn Steiger Vakfı, Aralık ayında istatistiksel verileri değerlendirdikten sonra SUV'lerin kazada diğer otomobillerden daha tehlikeli olmadığını söyledi. Vakıftaki kaza araştırmacısı Siegfried Brockmann, “Temel olarak, birçok parametre gerçek yaralanma riskini etkiler. Yüksek cephenin küçük bir arabada kısa bir cepheden daha tehlikeli olması gerekmez.” Dedi.
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık
Bir kurbanın ne kadar ciddi şekilde yaralandığı, kafanın pencere çerçevesine sıçramasına önemli ölçüde bağlıdır. Bu aracın en zor kısmı. Sözde ikincil etki tahmin edilemez. Kastedilen şey, bir engel veya yol yüzeyi ile çarpışma.
2023'te federal istatistik ofisi, aracın bir segmentte sınıflandırıldığı kişisel yaralanmalarla 159.118 trafik kazası kaydetti. 8.885 kez ana neden 15.285 kez.
Kazalarda öldürülenler arasında yayaların oranı düşüktü: SUV'un neden olduğu kazalardan sonra 7 yayalar 121 ölümün altındaydı. Offroad araçlarında 81 üzerinden 8 vardı.
Haberler/DPA/SEB