Eksik Malezya Airlines Uçuş Onaylı Yeni Arama

Leila

Global Mod
Global Mod
Şimdi resmi: Malezya kabinesi Güney Hint Okyanusu'ndaki MH370 enkazının yeni bir arama koşullarını onayladıktan sonra, sözleşme şimdi İngiliz şirketi Ocean Infinity ile imzalandı. Kayıp Makinede bulunan 239 kişinin akrabaları bunu Facebook grupları hakkında açıkladı.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Birçok gecikmeden sonra Kuala Lumpur, 8 Mart 2014'te ortadan kaybolan Malezya Havayolları Makinesi için bir arama için yeşil ışık verdi. Sözleşmenin temeli “Bulma, Ücret Yok” ilkesidir. Buna göre, Malezya Hükümeti Okyanusu sonsuzluğu sadece uçak bulunursa ödeme yapmak zorundadır. Başarı ücreti 70 milyon dolar.

15.000 kilometrekarelik MH370'i arayın


Boeing 777'ye ne olduğu sorusu ve uçağın nihayetinde sadece akrabalarla ilgili değil, havacılık uzmanları, araştırmacılar ve sayısız özel kişi on yıldan fazla bir süredir bulmacayı çözmeye çalışıyor. Ocean Infinity'den biri olan iki önceki arama başarısız oldu. Bununla birlikte, Sydney Üniversitesi'nde robot bir uzman olan Stefan Williams'a göre, şirketin şu anda mevcut olduğu teknoloji “yeni yüksek teknoloji araçları serisi” ile donatılmıştır.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Bu yeni modern teknoloji sayesinde, Ocean Infinity son yıllarda, yarım yüzyılı aşkın bir süredir kaybolmuş olan batık Arjantin denizaltı Ara 'San Juan' ve Fransız denizaltısı 'La Minerve'i bulmak için başarılı oldu. Yeni MH370 arama bölgesi-Perth-Has'ın 1500 kilometre batısındaki yaklaşık 15.000 kilometrekare alan da yıllarca süren karmaşık araştırmalardan sonra seçildi.

Otonom sualtı araçları deniz tabanını arar


Ocean Infinity, Şubat sonunda Hint Okyanusu'nda aramaya başladı – kendi başına ve muhtemelen yaz sonu ve sonbaharda bir arama kış aylarından daha kolay olduğu için. Anne Armada 7806'dan uzmanlar, deniz tabanını arayabilen otonom sualtı araçları (AUV) kullanıyor. Bu AUV'lar, İngiliz'deki Southampton'daki Ocean Infinity Kontrol Merkezi'nden bir uydu bağlantısı ile kontrol edilmektedir.

Bu 6,2 metre uzunluğundaki araçlar, tedarik gemisine bakılmaksızın, bir seferde 100 saate kadar 6000 metreye kadar çalışabilir. Williams'ın bildiği gibi, yan görünüm, sentetik diyafram sonar, çoklu kirişler ve alt tabanlı profil sonar dahil olmak üzere gelişmiş sonar teknolojisi ile donatılmıştır. “Sonar sistemleri sualtı haritalama ve nesne tanıma için gereklidir,” diye yazdı araştırmacı konuyla ilgili bir inceleme. “Deniz tabanından yankı aramak için akustik dürtüler kullanıyorlar.”

Karmaşık sualtı alanı


Deniz tabanının, ses dürtüleri göndererek ve ses dürtülerini yansıtan nesneleri tanıyarak. Sentetik diyafram sonar, tarayıcıyı etkili bir şekilde daha büyük ve daha güçlü hale getirmek, daha fazla görmek ve daha ayrıntılı görüntüler oluşturmak için birkaç “pingin” sonuçlarını birleştiren bir tekniktir. Multi -Ibeam Sonary ise, platformun altındaki fan şekilli birine birkaç sonar ışını göndererek deniz döşeme konularını eşleştirir.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Alt tabanlı profil sonar daha düşük frekanslarla çalışır ve altındaki jeolojik yapıları yakalamak için deniz tabanına nüfuz edebilir. Bu, arkeolojik çalışmalar, tortu analizleri ve gömülü nesnelerin tanımlanması için yararlıdır. Williams, “Bir hedef ilgiyle tanınır tanınmaz, araçlar deniz tabanına çok daha yakın çalışan görevlerle programlanmıştır.” Dedi. Bu, gorges ve vadilerle oldukça karmaşık arama alanının fotoğraflarını çekmenizi sağlar.

Uzman, MH370 Uçuşunda Kazaya İnanmıyor


Araçlar geri döner geri alınmaz, araçlar tarafından toplanan veriler indirilir ve arama alanlarının ayrıntılı haritalarıyla birleştirilir. Okyanus Infinity uçak enkazını bulursa, bir sonraki adım uçağın kara kutularını kurtarmak olacaktır. Bunlar hasar görmezse, araştırmacılar en azından uçak denize düşmeden önceki son anlardan birkaçını yeniden inşa edebilirler.

Bu son anlar on bir yıldır şaşkın. Bağımsız Fransız havacılık ve uzay uzmanı Jean-Luc Marchand, geçen yıl BBC belgeselinde “Planes Yokse” belgeselinde söylediği gibi bir kazaya inanmıyor. Kokpitteki biri transponder'ı kapattı – bir uçağın kimliğini hava trafik kontrolörüne ileten bir cihaz. “Bu akıllı, çünkü uçağın kaybolduğu alanın seçimi aslında Kuala Lumpur ve Vietnam arasında bir kara delik.” Bir kişi kaybolmak istiyorsa, o zaman burada. “Dikkat ve beceri gerektiriyor. Yani bunun bir kaza olduğuna inanmıyoruz.”

Ortak, ancak tamamen spekülatif bir teori, son derece deneyimli ve zaten evdeki uçuş simülatöründe benzer bir rota uygulayan uçuş kaptanının. Birinci subayı kokpitten kilitleyebilir ve iletişim sistemlerini park edebilirdi. Bundan sonra, yolcuları ve mürettebatı kapatmak için kabin baskısını düşürebilirdi. Muhtemelen uçağı kontrol etmeye devam etmek için bir oksijen maskesi giydi ve çöktü.
 
Üst