Alman otoyollarında daha fazla trafik sıkışıklığı

Leila

Global Mod
Global Mod
Münih. Alman otoyollarındaki trafik sıkışıklığı sayısı arttı. 2024 bilançosunda ADAC, açıkladığı gibi toplam 516.000 trafik sıkışıklığına sahiptir. Bu bir önceki yıla göre 12.000 daha fazlaydı. Süreleri de arttı. Genel bir bakış.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

Trafik sıkışıklığı nasıl gelişti?


Saf sayıda trafik sıkışıklığına ek olarak, ADAC da süresini yükseltir. Birlikte sayıldı, 448.000 saat, bir önceki yıla göre 21.000 daha fazla. Bireysel sürücülerin bu trafik sıkışıklığında ne kadar süredir bulunduğuyla ilgili değil, başlangıçtan çözülmeye ne kadar süredir var oldukları ile ilgilidir. Öte yandan, trafik sıkışıklığının gözden geçirilmiş yolu diğer yönde geliştirilen: 859.000 kilometre, Dünya'dan aya ve sırttan önemli ölçüde daha fazladır, ancak 18.000 düşüş. Genel olarak, sayılar hafif bir bozulma olduğunu gösterir.

Mevcut artışa rağmen, trafik sıkışıklığı süresi daha fazla ADAC'ın Corona öncesi 2019 yılı için belirlediği değerlerin altında. 2022'de revize edilen bir metodoloji açısından, sayılar sadece sınırlı bir ölçüde karşılaştırılabilir.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

Bozulma neydi?


Her şeyden önce ADAC, otoyollarda yüzde dört artan trafik hacminden ve geliştirme için çok sayıda şantiyeden sorumludur. Bu nedenle ulaşım altyapısını modernleştirme ve genişletme konusunda uyarıyor.

Özellikle güçlü nerede?


Trafik sıkışıklığı manzaralı Alman kalesi Kuzey Ren-Westphalia'dır. Kilometrelik trafik sıkışıklığının yüzde 31,5'i yoğun nüfuslu devlet tarafından ortadan kaldırıldı – yaklaşık 270.000 kilometre. Bavyera, 104.000 ile Baden-Württemberg'in yüzde 16,4'ü veya yaklaşık 141.000 kilometre önünde takip ediyor. Trafik sıkışıklığı süresi boyunca dağılım benzerdir.

Ancak, bu karşılaştırma farklı büyük otoyol ağları göz önüne alındığında adil değildir. Bu nedenle ADAC, otoyol kilometre başına trafik sıkışıklığı saatlerini de hesaplamıştır. Burada Berlin'de 202, Hamburg'da 180 ve Bremen'de 102 değerleri olan şehir devletleri bulunmaktadır. 69'lu NRW ve 46 ile Baden-Württemberg özellikle bölge ülkelerinden etkilenmektedir.

Uzun mesafeli otoyollarla karşılaştırıldığında, ADAC en çok etkilenen A1, A3 ve A8'i görür.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

En güçlü ne zaman?


Çarşamba ve Perşembe, haftanın en yüksek görevleridir. Haftasonu karşılaştırıldığında güçlü bir şekilde düşüyor – o zaman tozun yarısından daha az.

Sabahın erken saatlerinde özellikle iş günlerinde etkilendi – istisna öğle yemeğinin öğle yemeğinde olduğu Cuma. Hafta sonu, öğlene kadar sabah geç otoyollardan etkilenir.

En kötü barajlar, geçen yıl olduğu gibi resmi tatillerden önce seyahatle ilgilidir: ADAC'a göre, bir numara, 2.500 mağaza ve toplam 5.200 kilometre uzunluğunda uzun Pentecost hafta sonu önce 17 Mayıs Cuma idi. 8 Mayıs'ta, Mesih'in gökyüzü gezisinden bir gün önce 2.300 saat depolama ve 5.000 staucicilometre vardı. Her iki gün de tozun klasikleri ve Corpus Christi'den önceki günler ve Hesse, Rheineland-Palatin ve Saarland'daki yaz tatillerinin başlamasından önceki Cuma günleri de özellikle istiflendi.

Buna ek olarak, hava ile ilgili mağazalar da vardı: 15-18 Ocak tarihleri arasında kışın başlangıcı, 19 Kasım'da uzun bir trafik sıkışıklığına ve kış yol koşullarına neden oldu.

En kötü trafik sıkışıklığı neydi?


Bu başlık, 18 Ocak'ta A61'e göre ADAC sayılarından kaynaklanıyor. Kışın başlangıcında Ludwigshafen ve Mönchengladbach arasında 77 ve 70 kilometre trafik sıkışıklığı ve Koblenz – Ludwigshafen'in ters yönünde.


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık


Daha sonra daha fazlasını okuyun Reklamcılık

Sayılar nasıl ölçülür?


Ölçümler, kamyon filolarından ve akıllı telefon uygulamalarından gelen pozisyon ve hız bilgilerine dayanmaktadır. Bir etkinlik, belirli bir süre boyunca otoyolun bir bölümünde hız saatte 20 kilometrenin altına düştüğünde trafik sıkışıklığıdır. Sadece bir kilometreden trafik sıkışıklığı, her biri maksimum genişlemeleri olan uzunluğun uzunluğuna akar.

Haberler/DPA
 
Üst